Min helg!

Har inte bloggat för har inte haft tid så tänkte berätta lite nu om min helg. Ofredat var jag och Julia på spökrundan på mejeriet med Agaton,jona,Fredrik och Allis. Efter det gick vi hem till Julia och kolla film sen gick jag hem vid typ kvart över tio, igår lördag träffa jag Allis på dan åkte hem till mej hämta lite saker och sen hem till Allis, fixa och åt och sånt innan vi gick till Julia och fixa oss och så sen drog vi till Agaton där det va lite trevligheter och roligt folk. Riktigt rolig kväll! Jag och Allis kom hem till henne någon gång runt 1 kanske. Imorse vakna vi tidigt eftersom att hon skulle till Linköping så jag gick hem till pappa. Nu idag har jag bara tagit det lungt och ska fixa lite inför imorgon då det är en ny skolvecka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0