s(k)öndag

hej, har inte bloggat på ett tag, men har inte haft någon lust och inget och så speciellt att skriva om. Men nu ska jag försöka bli bättre på det. Ifredags så var jag med julia och några grabbs på mejeriet sen så åkte jag till mormor åt med kusinerna och familjen. Sen vi sju så åkte jag ner till stan igen och träffa julia och grabbarna, va och chillade på mejeriet och hade det bra. Igår så var jag på stan med familjen och kolla lite. Sen åkte jag hem fixade lite åt middag sen vid kvart över sex så åkte jag till allis, gick och köpte godis och sen va vi med axel snacka om allt,msyte framför brasa och åt massa gott. Vi kom typ hem vid halv ett så somnade vi nästan direkt. Nu idag har vi ätit en god frukost och bara tagit det lungt. ska försöka hinna med att plugga sen ochså men jag hör av mig 
pusss!
En gammal sommarbild på mig och bästis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0