Senaste dagarna

Hej! Har inte bloggat på en vecka typ, ska bli bättre! I fredags så skulle vi ha en liten tjejkväll jag,Tilda,Emmie,Emma,Jenny och Emma w. Vi åt på guldkant och sen hyrde vi film, köpte massa gott och åkte till Emmie och myste. Vi alla sov även där, vart en riktig lyckad kväll! Igår så vaknade vi vid elva åkte hem fixa mej sen åkte vi alla ner till mejeriet och kolla när Emmies kusin skulle sjunga, grym är hon på att sjunga!! Sen så var jag med Alva och Tilda en stund efter innan jag skulle till mormor och äta. Vid vid kvart över sju åkte jag till Axel och var med han. vi kolla OC,snacka och bara tog det lungt, åkte hem typ vid elva. Nu idag vaknade jag vid halv elva så idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra får se vad jag hittar på. Och nu är höstlovet här riktigt Nice faktiskt. Men jag hör av mig
Pusss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0