hatarrubrikeröveralltingannat..

hej! idag gick vi i skolan till 15:50 efter skolan gick jag och julia hem till henne och fixade oss lite sen så mötte vi upp Mattias och Simon, vi gick till Acapulco för Matte skulle äta sen gick vi till mejeriet där vi hängde ett tag sen kom även Mårten och Abbe. Satt där och snackade ett tag sen kom pappa och hämtade mig vid sju. Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, duschat och bara tagit det lungt. Börjar vid åtta i morgon så ska nog lägga mig ganska tidigt så jag orkar upp i morgon. Imorgon ska vi även åka till simhallen på idrotten, som är mindre kul.. Men efter skolan imorgon ska jag träna sen på kvällen kanske jag ska träffa några sköna människor. Men hör av mig i morgon.
pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0