I do not understand what I have done

Hej! jag har inte haft nåfon lust att blogga,men i måndags hade vi ju elevens val, då jag hade bollspel. Sen på tisdagen så var jga ledig efte´rsom att jag skulle på begravning för min morfar,det var en jätte fin begravning men det var lite jobbigt. Igår var vi ju hemma på ellen ejd, jag städade hela huset haha. Idag så har jag haft något med att man ska vika olika saker med papper, det var inte så kul kan jag säga. Imorgon är det vanlg skola, men efter skolan blir det att hänga med tilda får se vad vi hittar på, men det blir väll att va med någon tror jag. Men nu sitter jag här och gör ingenting tar det bara lungt´,har så jäkla ont i mageeenn:( men men det går nog över snart. men vi hörs i morgon

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0