Yeeeeh

Hej! sorry att jag inte har bloggat men har inte hunnit med det. Igår så följde jag med emma hem och vi var i stallet och åkte till godishuset och köpte godis,Sen så bara tog vi det lungt och kolla BB och Wallander. Sov även där.  Hade lika kul som vanligt.Idag har jag inte gjort så mycket efter skolan så gick jag,tilda och emmie till mc och åt lite sen blev det dans. Nu sitter jag i min säng och tar det lungt har duschat och städat lite på mitt rum. Men i morgon vet jag inte vad som händer kanske ska vara med Emma men vet inte riktigt. Just det fick mejl i dag från 3 min mobil var slut i lager så den kommer om en vecka typ eller längre :((( men men får stå ut ;) men vvi hörs i morgon
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0