SOMMARLOV

Hej! det funkar inte att blogga från mobilen så jag får blogga från datorn istället. tänkte skriva lite vad jag har gjort dom senaste dagarna!i lördags så var jag med tilda, vi åkte ner till stan och skulleköpa godis sen kom även mattias så vi cyklade hem till míg och kollade film och bara chillade. igår så åkte jag och tilda och kollade fotboll, sen så kom även måns och arvid dit, se cyklade vi hem och jag åkte hem och åt. Sen skulle jag till tilda igen men fick ont i huvudet så orkade inte åka till dom igen. Så blev att ta på sig myskläder och kolla film med syster. Idag har jag jobbat med tildapå hennes pappas jobb, vi har knytit om skor haha, ska jobba i morgon med, najs med lite sommarjobb. Men nu har jag precis ätit och ska va med tilda igen, får se vad vi hittaar på men vi hörs.
Pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0