Love yaa

Hej! Igår efter skolan så åkte jag och Julia hem till henne och åt och så. Sen åkte vi ut till stallet. Sen så åkte vi hem till henne igen för att göra oss i ordning lite. Julias mamma körde oss till mc där robert och mårten. Senare så kom filip ochså vi satt där i typ tre timmar till mejeriet började vid nio:D Sen begav vi oss till mejjan där det var disco. och massa roligt folk! Vi dansade och hade hur kul som helst. Träffa även malin ochså.  Vid ungefär tolv gick jag och julia till åhmans men sebbe och shadi och åt lite sen traskade jag och julia hem till mig för att sova. Lyckad kväll kan jag säga måste göras om tycker jag men nu ska jag plugga lite tänkte jag vet inte vad som händer ikväll inget tror jag och i morgon ska jag vara med några tror jah men jag hör av mig
puss


En bild sen igår! ;*

Postat av: kajsaa

sv: hej gullet! skjortan är från h&m och va inte alls dyr, fanns i andra färger också har jag för mig om :)

2012-02-04 @ 17:53:43
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0