Från i dag :)




 Heej!
Började med skolan vid 8.20 men slöjd och massa andra
tråkiga saker. Efter skolan så åkte jag och Emmie med Arvid,
Henric,axel,victor,daniel och Måns. Vi var inne i något stor hus som
har varit ett mentalsjukhus det var jätte läskigt att gå in. :S
Jag fegade ur men efter ett tag så gick jag in :) 
Det var mörkt och sen kom vi in i en tunnel som var under marken
som leder till fängelset.Den var typ hur lång som helst.
Det var massa rum och glas på alla golv. Det är typ ingen som
har bott där på 10-20 år. Det kändes som att det var någon innne i huset.
Men efter vi hade hört något i huset bara sprang all ut XD
Sen skulle alla åka hem så jag och Emmie gick hem till henne.
Och nu sitter vi här och kollar bloggar

men vi ses sen Hej då :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0