Love the way you lie!

Hej! i dag har jag varit med Tilda och jasmine vi var på intersport först sen åkte vi till mejeriet och satt där och hade det bra! sen så kom arvid och franz. Och då gick vi till alpha och chilla sen kom stoffe. Sen så drog vi oss mot trete. Sen så åkte jag hem hållde ju fan på att frysa ihjäl haha! men nu sitter jag vid adtorn lite och ska göra i ordning mej lite och ta fram kläder och så. I morgon blir det att va med Malin får se vad vi hittar på. Men vi hörs imorgon
puss

btw:
Har sagt hejdå till min älskling  i dag i skolan, som åker till thailand i morgon i en månad snacka om avis där vah! Kommer sakna dig som bara den men hoppas dom fyra veckorna går fort!!


Postat av: allis

sv: kommer sakna dig massor babe !!<333

2011-12-08 @ 21:56:34
URL: http://baraalliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0