Julinnebandy

Hej! i dag var det ju julinnebandy i skolan, det gick så där vi kom sist av sjuorna men skit samma vi hade kul i allafall. Bilder kommer nog någon dag från Emma. Vi slutade typ vid halv tre och då kom syster och hämtade mig,Tilda och Emmie. Vi körde hem dom sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket åt lite sen blev det även att jag cyklade ut till Emmie och hämtade en kofta som jag hade glömt! Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket packa lite. I morgon bloggar jag nog inte för att efter att vi har varit i kyrkan med skolan så ska jag på stan  med pappa och sen beger jag mig till Vimmerby så bloggar på fredag. Men vi hörs
puss

Btw: Emmie åker till Thailiand i dag så hoppas hon får det bra nu kommer sakna henne men hon är snart hemma igen,ha det bra nu hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0