Älskar dig!

Efter skolan så åkte jag och Allis till Hemköp och köpte nudlar, sen när vi kom hem
så åt vi och snackade sen efter ett tag så kom Malin med! vi hade allmänt bra och
roligt! vi snackade och sjöng till gamla låtar haha. Sista gången innan Allis åker till
Thailand :(( men vi skasäga hejdå i skolan i morgon innan hon åker på fredag! sen
när jag kom från henne så kom jasmine hit till mig och gjorde mej sällskap! vi har
snackat lyssnat musik och haft kul! men nu ska jag gå och göra i ordning lite
sen blir det tvn och sen sängen
pusss

Btw: tack för texten Allis du är så söt! ;*


Postat av: allis

my sinshine<3

2011-12-07 @ 22:03:16
URL: http://baraalliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0